Alla inlägg under juni 2011

Av Sara Nyströmer - 28 juni 2011 12:57

Skrev förut att jag skulle lägga upp lite bilder från studenten. Så här kommer dom:


  Utspring. Dom i mitten är min klass som bara består av tjejer = en vit klump.




  Har nog aldrig gråtit av så många olika kännslor sammtidigt.





  




  Tillslut slutade jag att gråta.




  "Dyslektiker med MVG"





    Flaket!!!!!!



 

Ska precis skära upp tårtorna och min lillsyrra tyckte att det var roligt att busa lite...

Av Sara Nyströmer - 22 juni 2011 23:51

Jag är med och tävlar om att få en klänning lanserad på nelly.com. 

Länk till den finns i förgående inlägg men bild finns tyvär inte med. Vet inte varför den inte funkade...


Nåja, behöver så många röster som går för att vinna, så skulle uppskatta om ni röstade på mig!


Vet att jag inte har skrivit på ett bra tag nu, men har haft för mycket annat i tankarna med studenten och allt. 

Och ja, jag grät en hel del, kunde bara sjunga halva studentsången, och inte ens på raken. Utan jag han sjunga "sjung om studentens lyckliga dar, låtom ...." och sen grät jag. Sjöng nån rad till och grät, sen hann jag i princip bara sjunga/skrika hurra och sen var låten slut. Tårarna tog så klart inte slut där utan fortsatte att komma när jag grattades av familjen efter sången.

Orkar inte skriva ner allt som hände utan jag lägger upp lite bilder senare.


Ovido - Quiz & Flashcards