Alla inlägg under juni 2012

Av Sara Nyströmer - 20 juni 2012 23:04

Har suttit i över en timma (låter kanske inte så mycket, men tänker på det 24/7 i princip) och skapat ett armband och ett halsband. Ingen av dem är klara då träpärlorna jag använder mig av inte räcker till eller inte finns i den färgen jag vill ha. Och jag tänker heller inte använda mig av andra pärlor för att "fylla ut" då detta av erfarenhet aldrig blir snyggt. Jag hade dessutom tänkt att sälja smyckena så då vill jag att de ska vara extra fina och välgjorda. Har till och med använt mig av läderband och lås i stället för färgglada gummitrådar som jag har knutit. Bandet gör det vackert, mer hållbart och mer "exklusivt" i min mening. 


Har den senaste veckan inte bara sysslat med detta utan jag har varit på Metaltown i Göteborg också. Kommer senare i veckan att lägga upp bilder från de bästa konserterna och berääta mer om de två underbara dagarna på festivalen.



PS: Om ni är intresserade av smyckena får ni mer än gjärna kontakta mig via gästboken här så kan jag skicka bilder och berätta mer. 

Ovido - Quiz & Flashcards