Direktlänk till inlägg 7 maj 2011

Rubrik saknas

Av Sara Nyströmer - 7 maj 2011 22:51

I fredags var jag och mamma ute på en shoppingtur i stan. viskulle dels leta efter mer sytråd då det hade tagit slut mitt i veckan och jag måste få klart allt fredagen som kommer. Hittade tråden fast jag hade glömt vilket nummer den hade. Sen hittade vi också festhandskarna som blir pricket över i:et på studenten!


 


Kommer troligtvis vara den ända som kommer att vara hel svart (förutom handskarna som då är rosa) på studenten. Men det är nog lite det som är grejen med mig. Jag känner att jag inte är som de andra därför vill jag inte se ut som alla andra. 


Såg i veckan att Bullet for my valentine ska spela på Gröna Lund i sommar. Eller inte sommar igentligen men den 2/9. Så jag komnmer att få se dom två gånger under mindre än ett år. passar parfekt att göra ena tattueringen samma vecka som konserten är. Inte den som är ett porträt på min bror utan den andra som jag skrev om men inte sa vad det var. Det jag hade tänkt att tattuera är datumet 27 september 2010 och låtnoter från en låt som just BFMV har gjort. Datumet är det datumet som står på svaret från skolinspektionen skickade där jag fick rätt. Noterna är från låten Waking the demon. Den handlar om att vara mobbad men att en dag inte tillåt att bli mobbad längre. Kolla gärna in videon på youtube. I vissa scener kan man nästa känna smärtan som killen känner. Specielt när han sitter på golvet i ett toalettbås efter att ha fått huvudet nertryckt i toan. 

Jag skulle ljuga om jag sa att jag gillade låten, jag absolut älskar den!


Dagens låt: Waking the demon - Bullet for my valentine

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Nyströmer - 28 september 2014 20:03

Även om jag inte är rädd/har fobi för hundar längre så har jag 18 års erfarenhet hundägare som inte visar respekt när dom är ute med hunden. Och tro mig det finns hur många som helst. Så jag tänkte ge några exempel.   1. Inte har sin hund i koppe...

Av Sara Nyströmer - 27 augusti 2013 13:09

Har insett dom senaste dagarna att jag inte får någon "kick" av depp musik. I alla fall inte på samma sätt som förut. Men jag antar att det är för att jag är mycket gladare nu för tiden. Dessutom har jag inte haft någon jobbig dag där musiken är den ...

Av Sara Nyströmer - 21 juli 2013 17:54

Det jag nu tänker skriva är inte riktat mot en bara en lärare utan nästan alla lärare i grundskolan.   När jag var runt 11 år och var med min dåvarande bästis ute på skolgården hittade vi en gren som var ungefär 1 meter lång och så bred att jag i...

Av Sara Nyströmer - 13 juli 2013 21:45

att ju närmare en tenta/omtenta man kommer ju mer nedstämd man blir? Fast sen är det ju också FEMTE gången jag ska göra skiten och i princip hela min utblidning ligger på att jag ska klara den. Så jag har en anledning men ändå... ...

Av Sara Nyströmer - 22 maj 2013 21:33


om personen man fall för fanns i verkligheten. Jag menar bara som omvecklings skull (sarkasm). Den här gången var personen i alla fall mänsklig och inte vampyr eller anna varelse.     Appropå fiction så har jag blivit helt inne på "Underworld" fi...

Ovido - Quiz & Flashcards