Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Sara Nyströmer - 7 mars 2011 18:59

Har varit så skönt med sportlov! har dock inte slappat hela lovet, utan jag har åkt skridskor med min mamma. börjat på två masker. En ska jag måla som Darth moul (stavning?) i Star wars. Den andra har jag satt fast smala spikar som knappt har nått "huvud" över munnen. Den ska jag försöka måla som Paul #2 Grays mask i Slipknot. Ska nog försöka göra en som Joeys mask senare. I onsdags åkte jag, mamma och mormor upp till mora där några vänner till släkten har hus för att vi skulle åka skidor i Orsa Grönklitt. Var hur kul som helst! jag och mamma åkte slalom i tre dagar i sträck, och tro det eller ej har ingen träningsverk alls.


Dom vi bodde hos hade en svart pudel som heter Peppar. i början var det lite nervöst men gick bra efter några minuter bara. Kändes väldigt ovant att vara i samma rum som en hund och inte ha några "symtom" alls. Alltså att jag skulle spänna mig, bli varm, hjärtat slår snabbare m.m Men det gick bra. han var hur snäll som helst, och på slutet vart vi "kompisar". Väldigt skön känsla och jag tror att mamma blev glad och lättad att jag har gjort så stora framsteg som jag har gjort.



Föresten, har gjort klart min klänning som jag hade som projektarbete. Blev så nöjd! 


    




Inte dom finaste bilderna på min  och klänningen är inte fållad än på dessa, men det får duga tills vidare.      



Dagens låt: Tell it to my heart - Taylor Dayne. 

Bara för att den är så bra!



Ovido - Quiz & Flashcards