Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Sara Nyströmer - 14 juli 2011 21:02

Vet att jag inte har skrivit så mcket men det är svårt att komma på vad man faktiskt vill skriva om. Men ska försöka skriva hyfsat regelbundet i alla fall.


Var på Sonisphere i lördags. Shit pomfritt säger jag bara! Först såg jag Seventribe för andra gången i år då dom var på SRF och sedan så såg jag några till band när jag satt på en läktare (var på söderstadion). Och eftersom jag ville stå långt fram satt jag och Emmy och väntade vid stängslet på vänster sida av scenen minst 3 timmar innan In flames började spela. Då fick vi också se Arch Enemy på nära håll.

Vill bara säga att den sångerskan är grymm!


Sen så kom In flames. Fick rysningar på varje låt som dom spelade alltså.

När dom spelade Only for the weak och bad alla i publiken hoppa och att vi gör det också är nogot av det mäktigaste jag har varit med om. Lägger upp en video, är dock inget bra ljud...




Sen kom Slipknot.

Grät säkert under hela första låten. Trodde aldrig att jag skulle få se dom så det blev väldigt känslosamt när jag välgjorde det.

Ord kan inte beskriva hur jag kände under deras konsert.

"Rörde" vid Clown också, alltså när han gick förbi där jag stog.


Videon får bli dagens låt.

Ovido - Quiz & Flashcards