Alla inlägg den 18 juli 2011

Av Sara Nyströmer - 18 juli 2011 20:10

I lördags åkte jag, mamma och hennes yber snälla vännina till Stockholm Quality Outlet i Barkaby för att shoppa lite. Hade innan kollat att det fanns en CD-outlet så jag satsade på den. Fast utan resultat. Deras utbud var inte stort kan jag säga. Tänkte leta efter en Nightwish CD men dom hade bara en samlings cd och det var inte lika kul. Tänkte också kolla om dom hade nån med Misfits men dom hade inte ens ett fack för det. Missnöjd blev man. Den enda som köpte nåt på outleten var min mammas vännina och hon hittade heller inget till sig själv men till sina barn. Men utanför outleten finns ju Skopunkten och massa andra butiker och eftersom jag behöver ett par skor så gick jag in och hittade dessa fina skor:


   


Har säkert haft tio stycken som har sett ut ungefär som dessa men det senaste halvåret så har jag haft cowboy liknande svarta skor med kedjor och tygskor. Så när jag hittade dessa var jag bara tvungen att köpa dom. Har inte gått i dom än men när jag väl gör det så kommer jag nog inte att ta av dom.


Nu är det dags att spela lite "Nya finans"! 

Ovido - Quiz & Flashcards