Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Sara Nyströmer - 13 augusti 2011 12:54

Jag brukar inte gilla att läsa om böcker men den här sommaren har jag gjort det. Eftersom att filmen som är baserad på boken kommer på bio i november och det var ett tag jag läste boken så valde jag att läsa om "Braking dawn". Japp, jag snackar om Twilight igen. Första gången jag läste den ville jag veta vad som hände så då läste jag den för snabbt så nu i efterhand vet jag knappt vad som hände. Nu när jag läser den njuter jag av varenda mening. För mig är Twilight som en "drog", även fast jag hatar att använda det ordet. Men serien är faktiskt som det, fast i posetiv mening. Till skilnad från droger där man använder och mår dåligt efteråt och därför tar mer så blir jag glad och vill ha ännu mer. 


 

   








































Bilden är tagen i påskas när jag var i Paris framför triumfbågen.

Ovido - Quiz & Flashcards