Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Sara Nyströmer - 24 februari 2010 18:39

Har precis kommit tillbaka från textilsalen där jag har varit i två timmar. Det var igentligen tänkt att jag bara skulle leta efter gamla jeans till min klänning men jag hittade inga jag tyckte var bra. Men istället hittade jag lite annat tyg och en halvt sönder klippt T-shirt med ett coolt tryck på och kom på den bra idén att jag ska göra en kjol av den. Jag vet inte om resultatet blir bra men jag är heller inte helt klar med den.

Men det är ändå kul att få idén i huvudet och sen göra det och inte sluta mitt i även om det känns som om den kommer att bli helt f**ked up. jag ska försöka göra klart den till helgen eller åtminståne under sportlovet som är nästa vecka (jiiiippppiiiii!).

 

Av Sara Nyströmer - 24 februari 2010 00:03

Har precis tittat på filmen "Sleepy Hollow" med Depp i huvudrollen. jag tyckte själv inte att filmen var så bra men dom andra jag kollade på filmen med tyckte att den var bra. Hur som helst kom vi in på diskusionen varför man tittar på skräckfilm. Jag som älskar skräckfilm och har inga problem med att titta på Saw IV själv en mörk kväll anser att grejen med kräckfilm är att man ska bli rädd. Så jag sa då att man tittar på skräckfilm för att man vill bli rädd. mina kompisar höll inte med, en av dom sa att man kollar på skräckfilm "för att ens kompisar vill kolla". Är det bara jag eller är det det dumaste komentaren ni har hört? Ja ja, jag kommer i alla fall inte att titta på skräckfilm för att "mina kompisar vill det" 

 

Har visserligen sovmorgon i morron (igen) men ska nog sova nu. God natt. 

 

  

Jag rekomenderar INTE att se filmen. It sucks.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards