Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Sara Nyströmer - 25 februari 2010 21:20

Idag på eftermiddagen skulle vi på studiebesök inne i stockholm och jag orkade inte åka tillbaka till södertälje så jag åkte hem istället. När jag väl är hemma hade jag tänkt att jag kunde sy lite på min klänning som jag håller på med. Men väl hemma märkete jag att jag hade symaskinen men inte pedalen till symaskinen. Pedalen ligger hemma hos min pappa eftersom jag har bott där ett tag under hösten då jag och mamma har flyttat från en villa till en lägenhet och vi fick inte tillgång till lägenheten på en gång. Det hade varit så bra om jag hade kunnat sy lite i kväll då den ska vara klar till på måndag näst nästa vecka då jag ska ha på mig den på en modevisning i södertälje. Det är väldigt stressigt att få den klar till dess då jag också har väldigt mycket att brodera under sportlovet till broderi och garnteknik kursen i skolan. Det blir nog inte så mycket lov för min del utan jag får nog jobba väldigt mycket för att hinna klart. Så går det om man låter grejer ligga till sista minuten.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards