Alla inlägg den 19 maj 2010

Av Sara Nyströmer - 19 maj 2010 20:26

Har ni någonsin haft en dröm där det har hänt någonting hemskt eller dåligt och sedan när ni vaknade tror ni att det har hänt...? En sån dröm hade jag i natt. Inte kul kan jag tala om. Specielt inte då drömmen var att två personer var döda fast dom inte är det i verkliga livet. Fy fan, jag hatar såna drömmar.

 

 

Ja ja, i morron kommer min lärare inte att bli så glad när hon får reda på att jag har glömt mina garner och stickor hemma, och det är inte specielt lätt att åka hem och hämta dom då det tar ungefär tre timmar att bara åka tur och retur. Jag får helt enkelt vänta tills nästa vecka och sen får jag låna extra stickor och garn till extrauppgifter. Och sen självklart får jag sticka som en galning hemma oxå.  vill man ha bra betyg så vill man...

 

 

Dagens låt:

Snuff - Slipknot

 

Kram på er!

Ovido - Quiz & Flashcards