Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Sara Nyströmer - 11 januari 2011 19:39

Kvällen på Rocks i helgen blev lyckad, jag gillade stället jätte myckt och kommer defenetivt att gå tillbaka.

 

Idag har jag suttit tre timmar med mitt projektarbete som ska vara klart om exakt en månad. Det jag gör är en 1300-tals klänning i lappteknik. Lite klurigt är det men jag känner att jag börjar närma mig resultatet snart. Då det är ett projekt så vill lärarna att man ska arbeta 100 timmar med det (!) då är det inklusive förberedelserna till redovisningen om vad man har gjort och att skriva i loggboken (min skola älskar loggböker, förstår inte varför). Tror inte att det kommer att bli 100 timmar, men jag har en nödplan. Om det finns tid över kommer jag även att göra en mantel, men inte i lappteknik utan i ungefär samma tyger och färger man använde på den tiden.

När den är klar så kommer jag att lägga upp bilder.


Dagens låt: Wild dances - Ruslana


Ovido - Quiz & Flashcards