Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Sara Nyströmer - 22 januari 2011 17:51

Under veckan som har gått har jag köpt nästan alla tyger jag behöver till min kollektion, det är bara till en tröja som fattas. Och ovan på det fick jag min första mobilräkning någonsin. Har haft kontantkort fram tills i julas. Snacka om att det blev en shock när jag öppnade kuväret. Räkningen var på 514 kr!!! Jag var ensam hemma när jag öppnade den och jag fattade inte vad det var som kostade så mycket då mitt abonemang går på 99 spänn blev jag orolig. Jag hade då på bara fem dagar köpt tyg för nästan samma summa. Min första tanke var att jag inte skulle kunna köpa någonting på två månader. Sen kollade min brorsa vad det var jag skulle betala för. Bland annat var det en introduktions avgift på 250 spänn. och sen hade dom tagit betalt för februari också + kostnaden för två fakturor även fast det bara var en faktura. Mamma ska ringa dom och klaga. Mådde fysiskt dåligt i en timma efter att jag hade öppnat brevet. 

Jag är en sån person som är väldigt snål och inte slösar pengar så mycket. ibland har det hänt att när jag ska köpa ett par byxor och dom kostar 500 spänn så har jag ringt mamma för att kolla om jag verkligen ska köpa dom. Nuför tiden köper jag mest mläder på rean, dock är det lite pinsamt ibland när man kommer fram till kssan och det visar sig att det inte var rea på just det plagget och då vill jag inte ha det längre. Jaja, nog snackat om det,

 

Vill tacka alla vänner och familj som har stöttat mig och sagt och skrivit fina saker till mig sen jag kom ut ur "garderoben". Det betyder oerhört mycket att ni axepterar mig för den jag är och inser att jag är samma Sara som jag var när jag fortfarande var inne i "garderoben". Den ända skillnaden är att jag går utan en tyngd på mina axlar, för att jag vet att jag inte behöver vara nån jag inte är. 

TACK!


Dagens låt: Come Clarity - In Flames


Don´t wanna live in a dream one more day....

Ovido - Quiz & Flashcards