Direktlänk till inlägg 23 maj 2010

Den här helgen suger!!!!

Av Sara Nyströmer - 23 maj 2010 18:47

Den här helgen har jag ägnatr mig åt att sticka och virka då jag har tappat bort påsen där jag hade alla, från hela denna terminen, provdelar. Det suger verkligen för om jag inte hade tappat bort den så hade jag hade jag lätt fått VG och kanske till och med MVG. Men nu vet jag inte ens om jag får VG. Dock så har jag pratat med läraren och hon säger att vi kan sitta ner en timma någon dag så får jag visa henne att jag kan det man ska kunna. Fast jag tror att jag behöver mer än en timma. Pärmen ska in på måndag men jag får nog lämna in den lite senare. Som tur var är sista inlämningsdagen nästa måndag så jag har lite tid på mig. Men det suger verkligen och jag har varit deppig över det sen torsdags kväll. Jag vet fan inte vad jag ska göra.


Men tack och lov så ska jag och mamma övningsköra om en liten stund, då kanske jag får annat att tänka på ett litet tag.


Juste en till sak, jag hittade en as fin klänning på lindex, som ja den är är på barn avdelningen men jag kan ändå inte ha de flästa kläderna som är på vuxen avdelningen för att dom är för stora. Den hade ett mönster som om det var tattuieringar på hela. Jag älskar tattueringar men då man inte har några själv får man nöja sig med att ha det på kläder i stället...Det fanns en tröja som var lik klänningen men jag vet inte om jag ska köpa den oxå, dom ingick i en tag tre betala för två så om jag hittar ett till klädesplagg så kanske jag köper den med.



Dagens låt:

Riot girl - Good Charlotte


Ha det bra!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Nyströmer - 28 september 2014 20:03

Även om jag inte är rädd/har fobi för hundar längre så har jag 18 års erfarenhet hundägare som inte visar respekt när dom är ute med hunden. Och tro mig det finns hur många som helst. Så jag tänkte ge några exempel.   1. Inte har sin hund i koppe...

Av Sara Nyströmer - 27 augusti 2013 13:09

Har insett dom senaste dagarna att jag inte får någon "kick" av depp musik. I alla fall inte på samma sätt som förut. Men jag antar att det är för att jag är mycket gladare nu för tiden. Dessutom har jag inte haft någon jobbig dag där musiken är den ...

Av Sara Nyströmer - 21 juli 2013 17:54

Det jag nu tänker skriva är inte riktat mot en bara en lärare utan nästan alla lärare i grundskolan.   När jag var runt 11 år och var med min dåvarande bästis ute på skolgården hittade vi en gren som var ungefär 1 meter lång och så bred att jag i...

Av Sara Nyströmer - 13 juli 2013 21:45

att ju närmare en tenta/omtenta man kommer ju mer nedstämd man blir? Fast sen är det ju också FEMTE gången jag ska göra skiten och i princip hela min utblidning ligger på att jag ska klara den. Så jag har en anledning men ändå... ...

Av Sara Nyströmer - 22 maj 2013 21:33


om personen man fall för fanns i verkligheten. Jag menar bara som omvecklings skull (sarkasm). Den här gången var personen i alla fall mänsklig och inte vampyr eller anna varelse.     Appropå fiction så har jag blivit helt inne på "Underworld" fi...

Ovido - Quiz & Flashcards