Alla inlägg den 27 januari 2013

Av Sara Nyströmer - 27 januari 2013 22:49

Har spenderat helgen i Stockholm där jag har hälsat på mamma, haft spelkväll med goda vänner till familjen och ätit lunch med pappa och co. Förutom det så har jag så klart shoppat lite också. Hade dels en värdecheck på Shock så köpte ett halsband med nitar på. Har ett liknande halsband sen tidigarefast med större nitar så den jag köpte nu kan man ha lite oftare, och sen tycker inte mamma att den är like hämsk. Sen lyckades jag äntligen hitta en väska som jag gillar. Har letat efter en ny väska sedan våren förra året och när jag väl hittade en och den bara kostade 100 spänn på rean så slog jag till. Hittade dessutom ett as snyggt nitskärp. Även den har jag velat ha ett bra tag. 


   

Skärpet ser ut som den på bilden förutom att det är andra mindre nitar och ingen kedja.


Förutom det så har jag läst klart boken jag pratade tidigare om, Rapture av Lauren Kate. Trodde innan att den skulle få ett dåligt slut men det fick den inte. Den kunde inte fått ett bättre slut än vad den fick. Satt uppe halva naten med att läsa klart den, och efteråt var jag som på måln. Har nog aldrig läst en bok serie som jag har gillat slutet på så mycket som jag gjorde. Inte ens Twilight serien kan slå den. Slutet var inte alls förutsägbart. Man visste inte vad som skulle hända förens efter att man har läst det. Det är så böcker ska vara! 



Ovido - Quiz & Flashcards