Alla inlägg den 30 januari 2013

Av Sara Nyströmer - 30 januari 2013 22:07

Ha efter en veckas försök äntligen fått tag på högskolans studievägledare och gjort en individuell utformning av programet, Känns skönt även fast jag inte kommer att se dem jag har lärt känna på programet lika mycket nu. Då det inte finns någon kurs jag kan gå på förens vecka 9 så kommer jag att försöka klara tentor jag har failat på tidigare och en av dessa är redan nästa vecka. Hittilshar jag bara slappat, lyssnat på musik, tittat på filmer och läst böcker så behöver ta ändan ur vagnen och spendera några timmar på biblioteket i morgon så att jag inte får för mycket att göra nästa vecka. På grund utav att jag inte har haft något att göra den senaste veckan har jag vänt om dygnet totalt. Alltså somna vid typ tre och vakna vid lunch tid, vilket inte är så bra...


Förutom att det har löst sig med plugget, i alla fall för den här terminen så har jag fått ett vikarie jobb. Japp, ni läste rätt, jag har blivit anställd! Ska på informationsmöte nästa vecka och skriva på papprerna. Ska bli så kul! Förutom att jag ska jobba under några helger och kanske kvällar i veckrna så kommer jag nog att jobba hela sommaren. Ja, förutom dem dagarna jag ska på festivalerna.  

Ovido - Quiz & Flashcards