Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Sara Nyströmer - 6 mars 2010 23:30

Idag blev jag äntligen klar med klänningen jag har hållit på ett tag med. Har dock inga bilder att lägga upp än, men jag lovar att lägga upp så fort jag har några. Troligtvis blir det på måndag efter modevisningen :). Jag har hållit på med den hela den här eftermiddagen till kl 19 typ en halvtimme innan mammas vänninor kom på middag, dom ville så klart se den klänningen och en till jag gjorde till skolans öppethus. Nu kommer vi till det roliga, en av mammas vänninor sa att hon gjärna skulle vilja ha en egen klänning (den som jag gjorde klart idag). Jag blev väldigt förvånad men sammtidigt glad att någon gillar min design och även fast hon är medelålders så är det kul ändå. Vi får se om jag gör en klänning åt henne det tar ju väldigt lång tid att göra, specielt att sprätta.

Ha det bra!

Ovido - Quiz & Flashcards