Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Sara Nyströmer - 13 mars 2010 22:05

Jag är så glad att Anna vann Melodifestivalen i kväll! Både jag och min mormor röstade på henne, dock så röstade jag en gång och hon röstade minst 14 ggr. Snacka om att ta revanch från att ha åkt ut ur idol för två år sedan. Grattis Anna, du förkänar verkligen vinsten! Lycka till!

Av Sara Nyströmer - 13 mars 2010 15:14

För det första så kan jag språket riktigt bra. Det är inte det det handlar om, utan att folk som inte har dyslexi har frågat mig, när jag har sagt att jag ska läsa Engelska B, varför jag läser det när jag har dyslexi. Alltså, bara för att jag har dyslexi så betyder det inte att jag inte klarar av saker som andra inte klarar av.

Och om man ska komentera mina inlägg med kritik så kan man i alla fall skriva vem man är... 

Ovido - Quiz & Flashcards