Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Sara Nyströmer - 11 mars 2010 12:05

Igår hade jag troligtvis den roligaste lektionen på länge. På onsdageftermiddagarna har jag Fackteckning B och den har lektionen skulle vi designa en kollektion! Det var så sjukt roligt och jag fick hur mycket inspiration som helst. När jag såg slutresultatet var jag så nöjd och jag tänkte att "shit, det är här kan nog bli min kolektion som jag kommer att göra i trean!" Om den blir min slutkolektion så kommer jag troligtvis att lägga till en eller två plagg för att det inte bara ska vara två moddeler som går. Då kommer jag troligtvis att bli två klänningar eller åtminståne en klänning. Nu är det bara att fixa mönster i stor skala och komma på hur jag ska göra med detaljerna, jag har inte bestämt mig för om jag ska brodera eller om jag ska använda textilfärg ännu men jag har ju inte brotom. Jag har ju ETT år kvar. ETT år kvar och sen går jag ut gymnasiet, det är helt sjukt vad tiden går fort när man har roligt.

 

Ovido - Quiz & Flashcards