Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Sara Nyströmer - 16 mars 2010 22:32

Idag har det inte hänt så mycket annat än att jag har fått reda på vilket datum den årliga tävlingen är för tvåorna. Det kommer att vara tisdagen i vecka 20, kommer inte ihåg det exakta datumet. Tävlingen är som dom i Projekt Runway, om ni har sätt det programet förut. Vi kommer att delas in i par och sen får vi en låda med tyger och redskap som nålar och tråd (vi kommer inte att få sy på maskin utan allt ska draperas på en docka och sättas fast med nålar och sen får vi sy för hand det som behövs). Tävlingen kommer att hålla på hela dagen med paus för lunch och det paret som vinner kommer att gå vidare till en större tävling som kommer att vara i trean där man möter par från hela landet i prinsip. Skit kul ska det bli.

 

I morron ska jag ha prov i Engelska om en bok vi precis har läst "Being There" hetrer den (skit tråkig), vet inte hur det kommer att gå. Och om jag jag hinner så kanske jag gör Nationella provet där man ska prata engelska hela tiden. Sen efter lunch har jag fackteckning, har verkligen längtat efter att ha det igen eftersom jag tyckte att förra var så kul. Hoppas att den blir lika kul den med.

Börjar bli riktigt trött nu så jag ska nog sova nu, go natt allesammans!

Ovido - Quiz & Flashcards