Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Sara Nyströmer - 18 mars 2010 18:54

I dag har det inte hänt så mycket mer än att jag har stickat och sen har jag stickat fel så jag har fått ta upp allt, och det hände två ggr snacka om tröttsamt.

I morron kommer det inte hända så mycket heller, men eftersom det är fredag betyder det att jag åker hem från internatet i morron. På lördagen ska jag ta en ricktigt lång sovmorgon om inte mamma väcker mig tidigt, och för mig är tio tidigt. Det skulle vara helt underbart om jag sov till typ tolv, känns inte som jag har gjort det på hur länge som helst (fast det var typ förra helgen :P). Sen ska jag dra in till stan och gå på bio med pappa, vi ska se Alice i underlandet i 3D. Allasom jag känner som har sett den säger att den är riktigt bra. Sen ska jag nog sova över hos pappa och fira min syrra som fyllde år igår. Jag har köpt en as cool present till henne: en t-shirt som det står "FÖDD HÅRDROCKARE" på. Hon har sagt att hon vill ha lite tuffare kläder då hon känner att hon är den enda som har bamse kläder på sig på lekis (gulligt).

tror inte att jag kommer att ha tid att skriva på bloggen under helgen om jag inte lånar mammas dator, men jag skriver igen nästa vecka när jag kommer tillbaka till internatet.

Ovido - Quiz & Flashcards