Alla inlägg den 17 april 2010

Av Sara Nyströmer - 17 april 2010 19:34

Idag var jag på stan. Jag gick säkert in i fem butiker för att leta efter skärpet jag vill ha, tillslut köpte jag ett som har två rader med nitar och inte ett som jag ville ha igentligen. Det var dyrt men det är ju också riktigt läder och det kommer hålla längre än ett som inte är det. Jag köpte också en Stone Sour t-shirt på rea. As snygg är den och när jag kom ut från butiken blev jag så taggad på at åka till Sweden rock där dom kommer att spela. Men vi får se om det blir så...

Snart ska jag och mammma (ja, jag tillbringar mycket tid med min mamma som ni kanske har märkt) åka till några vänner och titta på sista delen i millenium trilogin. Har bara sätt dom första filmerna, så det ska bli kul att se den tredje också.

 

  

Det är ett tryck på baksida också men jag orkade inte fota det också.

 

 

Dagens låt:

zzyzx rd - stone sour (en av mina favvo låtar med dom)

Ovido - Quiz & Flashcards