Alla inlägg den 8 april 2010

Av Sara Nyströmer - 8 april 2010 22:29

Idag har jag och mamma äntligen hittat en dyr men bra cyckel till mig. Vi köpte också en cyckelhjälm som var hur cool som helst. Cyckeln jag har ser rätt så bra ut. Den är svart, vilket jag inte tänkt mig från början men den är sådår "ren" om ni förstår vad jag menar. Och ramen är lite anurlunda till skilnad från alla andra cycklar jag har sett som är svarta. Jag är faktiskt riktigt nöjd med den. Jag har inga bilder på själva cyckeln men jag har en bild på hjälmen som jag har köpt. Den är lite töntig kanske men den är så mycket sara som det kan bli.


   vad tycks?

 

Jag har kollat lite på andras bloggar och nån hade dagens citat, jag tyckte iden var bra men i stället för citat så kommer jag ha "dagens låt". Låten ska då symbolisera hur min dag har varit och liknande.


Dagens låt:


Bicycle - Quen

...

Av Sara Nyströmer - 8 april 2010 00:05

Hittade en tekning som min 7 åriga syster ritade till mig för nån månad sedan. Det var vikt som ett plan och så stog det "TILL SARA FRÅN STELLA" på sidan. När man vek upp den så var det en bild på en blond flicka med orange klänning och röda skor, som jag tror ska föreställa henne och sen med en blå bakgrund. över flickan stog det " tiker om dej sara saknar dej sara". När jag läste det gjorde det ont inombords. Jag tror att min dåliga relation med min pappa har gjort att jag inte bor hos honom så ofta och att jag då inte träffar min syster ofta då heller. Min pappa kommer nog att läsa detta men så är det faktiskt. Vi har ingen bra relation och jag tror att som det ser ut nu kommer den inte att bli bättre. Vi har försökt fixa det men jag antar att båda inte klarar av att ändra på sig så mycket som vi behöver för att vi ska stå ut med varandra.

Ovido - Quiz & Flashcards