Alla inlägg den 5 april 2010

Av Sara Nyströmer - 5 april 2010 18:22

I dag har jag och mamma varit inne i stan. Jag köpte en skitfin slips till mig, det blir den fjärde slipsen som jag äger :P. Vi var också och kollade på cycklar i två olika butiker. I den ena så fanns det i prinsip en cyckel som jag kunde ha, då jag är 155 cm så fanns det inte så många som passade. Hatar den butiken nu och kommer inte gå in där någon mer gång!

Sen fanns det en cyckel som passade väldigt bra och desutom var den fin i färgen också. Problemet är bara att när jag var inne i butiken och vi fick hjälp och allt och jag skulle prova den tyckte jag att allt var så pinsamt så jag klarade inte av att prova att cyckla. Men jag ska gå tillbaka nån gång i veckan och prova den igen och jag hoppas att den funkar.

Ovido - Quiz & Flashcards