Alla inlägg den 15 april 2010

Av Sara Nyströmer - 15 april 2010 20:54

Var bara tvungen att lägga upp en länk till den här videon. Det är en intervju med Joey Jordison (trummis i Slipknot). Så jävla bra intervju.

 

http://www.youtube.com/watch?v=1L3uMkyfVkE


     

Murderdolls  är hans andra band.

Av Sara Nyströmer - 15 april 2010 19:59

Idag efter att min arbetsdag var slut stanade jag kvar för att shoppa lite då det är halva rea priset på all rea på dam och barnavdelningen. jag fyndade verklingen, allt gick på 160 kr ungefär och om jag hade köpt det på vanligt pris så hade det lätt kostat över 300 kr så jag blev skit glad!

 

Min mamma har på grund av att  en vulkan på island har bildat askmåln så kan hon inte flyga från v art hon nu är så hon måste åka tåg. Hon kommer typ komma hem i natt så jag har hela lägenheten för mig själv. Kommer sita och mysa i soffan och titta på "Criminal minds".

 

 

Dagens låt:

Alien Ant Farm - Smooth Criminal

Ovido - Quiz & Flashcards