Alla inlägg den 4 februari 2013

Av Sara Nyströmer - 4 februari 2013 20:32

Sitter och tittar på första skräckfilmen på minst ett halvår och sitter som på nålar hela tiden. För några år sen tittade jag nästan bara på skräck och sction men på senare tid har jag börjat gilla alla genrer förutom western ch jag tittar mindre och mindre på skräck.

Anledningen till att jag tittar mindre och mindre på skräck finns det nog två förklaringar för. Det första är att jag har nog "mognat" (även fats jag hatar det uttrycket) mer de senaste åren. Den andra anledningen är att jag tittade på en skräckfilm förra våren som blev för mycket helt enkelt så jag fick nog av sådana filmer helt enkelt. Tänker inte säga vad filmen hette för den är för hemsk men den jag tittar på nu heter House at the end of the street med Jennifer Lawrence i huvudrollen. Gillar den men måste ibland pausa när det blir för nervigt. Och jag hoppas, verkligen hoppas att den slutar bra, men det kommer den så klart inte att göra...



Ovido - Quiz & Flashcards