Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Sara Nyströmer - 11 februari 2013 22:48

Idag var det första dagen på mitt nya jobb. Eftersom jag inte har någon erfarenhet av vårdarbete förutom de fem veckors praktik jag hade under jul och nyår så är jag fortfarande osäker på saker men tror att det kommer att gå lättare eftr någon vecka eller två. I alla fall känns det som att det är ett trevligt ställe med personal som vet vad dom gör. Tror att jag kommer att trivas jätte bra där. Är så klart väldigt trött nu efter en hel dag med aldeles för få timmars sömn.


Förutom det na jobbet har jag för första gången på säkert två år tagit fram designmallar och skissat på kläder jag vill sy. Skitroligt är det faktiskt. Har även tagit fram mina mönsterböcker och tänker försöka sy några av dem. Har inte allt tyg som behövs här i Västerås då en hel del är kvar hemma hos min mamma men ska i alla fall försöka sy byxorna jag har skissat på. Om resultatet blir bra kanske jag läger upp bilder sen men det är ett stort kanske,  

Ovido - Quiz & Flashcards