Direktlänk till inlägg 16 april 2010

äntligen helg!!!!

Av Sara Nyströmer - 16 april 2010 22:50

Så skönt att en vecka har gått, nu har jag bara en vecka kvar av min praktik. Jag hoppas att butikschefen tycker att jag har arbetetat så bra att jag kan få sommarjobb, hoppas hoppas! Nu sitter jag på mitt rum och lysnar på musik och längtar till i morron då jag ska köpa ett nytt nitsärp till mig själv med kedjor på. Jag såg några as snygga idag på Punkt shop men dom var tyvär för stora för mig.

 

Och snart så kommer Bullet for my valentines nya album "fever" ut, nån gång i mitten eller i slutet av april var det i alla fall. Ska typ se till att köpa den på relise dagen. Ska bli så najs alltså. Och sen hoppas jag på att dom kommer hit och spelar också. Jag veet att dom kommer till metaltown men jag har inte råd att åka dit och jag vet inte vem jag skulle åka med om jag hade råd.


   Typ sånt här skärp men helst med en rad bara.

 

Dagens låt:

Alias - In flames

Bara för att jag hörde den nyss på radio och har insett att jag kanske har lyssnat sönder den :(

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Nyströmer - 28 september 2014 20:03

Även om jag inte är rädd/har fobi för hundar längre så har jag 18 års erfarenhet hundägare som inte visar respekt när dom är ute med hunden. Och tro mig det finns hur många som helst. Så jag tänkte ge några exempel.   1. Inte har sin hund i koppe...

Av Sara Nyströmer - 27 augusti 2013 13:09

Har insett dom senaste dagarna att jag inte får någon "kick" av depp musik. I alla fall inte på samma sätt som förut. Men jag antar att det är för att jag är mycket gladare nu för tiden. Dessutom har jag inte haft någon jobbig dag där musiken är den ...

Av Sara Nyströmer - 21 juli 2013 17:54

Det jag nu tänker skriva är inte riktat mot en bara en lärare utan nästan alla lärare i grundskolan.   När jag var runt 11 år och var med min dåvarande bästis ute på skolgården hittade vi en gren som var ungefär 1 meter lång och så bred att jag i...

Av Sara Nyströmer - 13 juli 2013 21:45

att ju närmare en tenta/omtenta man kommer ju mer nedstämd man blir? Fast sen är det ju också FEMTE gången jag ska göra skiten och i princip hela min utblidning ligger på att jag ska klara den. Så jag har en anledning men ändå... ...

Av Sara Nyströmer - 22 maj 2013 21:33


om personen man fall för fanns i verkligheten. Jag menar bara som omvecklings skull (sarkasm). Den här gången var personen i alla fall mänsklig och inte vampyr eller anna varelse.     Appropå fiction så har jag blivit helt inne på "Underworld" fi...

Ovido - Quiz & Flashcards