Direktlänk till inlägg 25 april 2010

SÅ JÄVLA BRA!!!!!!!

Av Sara Nyströmer - 25 april 2010 18:27

Jag hade så kul i går, banden var as bra och jag och emmy stog längst fram så vi såg hur mycket som helst. Jag tyckte att Plan three var bäst, ska fan köpa deras skiva. Man kunde köpa den där men jag hittade bara tröjor. Efter att alla banden (4 st) hade spelat satt Plan three vid ett bord och jag fick allas autografer på min arm. Dock så var inte trumissen och basisten (som är radiopratare på bandit i vanliga fall) där men det var så kul. Fast jag blev lite nervös så när sångaren sa "tja" sa jag inget tillbaka. Under konserten innan dom hade spelat kände jag igen Peter (bassisten) så jag sa det till Emmy. Hon sa att jag skulle ropa på honom, men eftersom jag är lite blyg så gjorde jag inte det så då gjorde hon det i stället. När han vände sig om, var det enda jag kom på att göra var att vinka fånigt med ett smile på läpparna :P. Och juste, han ser mycket bättre ut "face to face" än vad han gör på bild!

Under konserten så headbanga jag så mycket så min nacke är helt död nu. Jag har tur att inte fötterna gör så ont, men det är inte så konstigt för jag hoppade inte lika mycket den hör gången. Ändå tycker jag synd om tjejen som stog bakom mig när jag hoppade som mest, för hon fick mina hälar på sina knän (tror jag).Fast om man står så nära så får man nästan skylla sig själv.

 

Vi kom dit 2 timmar innan för att köa men det var knappt några där så vi hade tur. Ofta så brukar det vara as många vid den tiden. När jag köade till Simple plan så kom vi dit vid ett ungefär då var kön 50 m nästan. Konserten började halv sju och det var på höst lovet = valdigt väldigt kallt var det.

 

 

 

 

Dagens låt:

Your going down - Sick Pupies

 

 

Kram på er alla!

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Nyströmer - 28 september 2014 20:03

Även om jag inte är rädd/har fobi för hundar längre så har jag 18 års erfarenhet hundägare som inte visar respekt när dom är ute med hunden. Och tro mig det finns hur många som helst. Så jag tänkte ge några exempel.   1. Inte har sin hund i koppe...

Av Sara Nyströmer - 27 augusti 2013 13:09

Har insett dom senaste dagarna att jag inte får någon "kick" av depp musik. I alla fall inte på samma sätt som förut. Men jag antar att det är för att jag är mycket gladare nu för tiden. Dessutom har jag inte haft någon jobbig dag där musiken är den ...

Av Sara Nyströmer - 21 juli 2013 17:54

Det jag nu tänker skriva är inte riktat mot en bara en lärare utan nästan alla lärare i grundskolan.   När jag var runt 11 år och var med min dåvarande bästis ute på skolgården hittade vi en gren som var ungefär 1 meter lång och så bred att jag i...

Av Sara Nyströmer - 13 juli 2013 21:45

att ju närmare en tenta/omtenta man kommer ju mer nedstämd man blir? Fast sen är det ju också FEMTE gången jag ska göra skiten och i princip hela min utblidning ligger på att jag ska klara den. Så jag har en anledning men ändå... ...

Av Sara Nyströmer - 22 maj 2013 21:33


om personen man fall för fanns i verkligheten. Jag menar bara som omvecklings skull (sarkasm). Den här gången var personen i alla fall mänsklig och inte vampyr eller anna varelse.     Appropå fiction så har jag blivit helt inne på "Underworld" fi...

Ovido - Quiz & Flashcards